سرگودھا

ضلع کچہری کی سکیورٹی سوالیہ نشان ، وکلا شدید پریشان

سرگودھا(سٹاف رپورٹر)ضلع کچہری میں وکلا کے چیمبرز اور انتظامی افسران کے اہم دفاتر کو جانیوالے راستوں کے گیٹس پر سکیورٹی نہ ہونے کے باعث وکلا میں شدید تحفظات پائے جا رہے ہیں۔ صدر بار راؤ فضل الرحمان،جنرل سیکرٹری وسیم سلیم ڈوگر، احسان چٹکال،خان محمد گوندل،میاں شکیل و دیگر وکلا نے’’ دنیا ‘‘سے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ انتظامیہ وسائل کی کمی کو جواز بنا کر مطلوبہ سکیورٹی فراہم نہیں کر رہی ۔کچہری روڈ کے تینوں دروازوں کے علاوہ تحصیل آفس کی طرف سے آنیوالا راستوں پر چیکنگ کا کوئی خاص انتظام نہیں۔ انتظامیہ کو اس سلسلہ میں فوری اقدامات اٹھانے چاہئیں۔

گوشت اور دودھ کی ماڈل شاپس قائم کرنے کی تجویز

سرگودھا(سٹاف رپورٹر)ڈپٹی کمشنر لیاقت علی چٹھہ نے کہا ہے کہ اشیائے خوردونوش میں ملاوٹ اور ذخیرہ اندوزی کسی صورت برداشت نہیں کی جائے گی ۔ انسانی جانوں سے کھیلنے والے افراد کسی رعایت کے مستحق نہیں ۔ اشیائے ضرورت کی قیمتیں ہر ماہ مقرر کی جائیں گی جن پر سختی سے عمل درآمد کرایا جائے گا ۔ وہ دفتر کے کانفرنس ہال میں ضلعی پرائس کنٹرول کمیٹی کے اجلاس کی صدارت کرر ہے تھے اجلاس میں قیمتوں کے تعین کیلئے صدر مرچنٹ ایسوسی ایشن ناصر محمود سہگل،حاجی فضل الہیٰ اور آفتاب سیٹھی پر مشتمل تین رکنی سب کمیٹی بھی تشکیل دی گئی ۔ ڈپٹی کمشنر نے گوشت او ردودھ کی ماڈل شاپس کے قیام کی تجویز پیش کی اور کہاکہ ماڈل شاپس پر معیاری اور ملاوٹ سے پاک صاف ستھراگوشت او ردودھ دکانداروں کو عام مارکیٹ سے زائد ریٹس پر یہ فروخت کرنے کی اجازت دی جائے گی او رایسے دکانداروں کو انعامات بھی دیئے جائیں گے ۔

اشتہاریوں کو پکڑنے کیلئے ٹیمیں تشکیل دی جائیں‘عاصم رضا

سرگودھا(سٹاف رپورٹر) ریجنل ڈائریکٹر اینٹی کرپشن عاصم رضا نے ڈویژن بھر کے سرکل افسران اینٹی کرپشن اور دیگر عملہ کو ہدایت کی ہے کہ وہ کرپشن کے مقدمات میں مطلوب اشتہاریوں کی فوراً گرفتار کر کے انکے منطقی انجام تک پہنچائیں، اس سلسلہ میں چاروں اضلاع میں خصوصی ٹیمیں تشکیل دی جائیں اور اشتہاریوں کی گرفتاری کیلئے تمام جدید وسائل کو بروئے کار لایا جائے ۔ انہوں نے کہا ہے کہ اس ضمن میں غفلت برداشت نہیں کی جائیگی اور ٹاسک پورا نہ کرنیوالے افسران کیخلاف کارروائی ہوگی

 

About

View all posts by

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *