سرگودھا

اینٹی کرپشن کا سب انسپکٹر رشوت لیتے ہوئے پکڑا گیا

سرگودھا(سٹاف رپورٹر)اینٹی کرپشن کا سب انسپکٹر رشوت لیتے ہوئے پکڑا گیا۔ ریجنل ڈائریکٹر اینٹی کرپشن عاصم رضا نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے بتایا کہ سرکل ہیڈ کوارٹر سرگودھا کے سب انسپکٹر غلام حبیب خان عدالتوں سے ضمانت خارج ہونے پر ملزمان کو گرفتار کرنے کے بجائے بھگا دیتا تھا۔ دو روز قبل بھی کرپشن کے مقدمہ کے ملزم کی ہائیکورٹ سے ضمانت منسوخ ہونے پر اسے بھگا دیا ۔ بعدازاں غلام حبیب خان ملزم کے ورثا سے 5ہزار روپے رشوت لیتے ہوئے رنگے ہاتھوں گرفتار کر لیا۔

وزیر اعظم پر لگائے گئے الزاما ت بے بنیاد ہیں،حامدحمید

سرگودھا(سٹاف رپورٹر) اپوزیشن جماعتیں پانامہ کیس کے ذریعے ذاتی مفادات کے حصول کی جنگ لڑ رہی ہیںوفاقی پارلیمانی سیکرٹری حامد حمید نے کہاہے کہ اپوزیشن کے وزیر اعظم پر لگائے الزاما ت بے بنیاد اور جھوٹے ہیں ۔وز یر اعظم کو کرپٹ کہنا اخلاقی اقدار کے منافی ہے ۔جو لوگ وز یر اعظم پر الزامات لگارہے ہیں وہ دراصل اپنی دم توڑتی سیاست کو بچانے کیلئے الزاما ت کاکھیل کھیل رہے ہیں لیکن ایسے عناصر کو ناکامی ہوگی ۔اپوزیشن پانامہ کیس کے ذریعے ذاتی مفادات کے حصول کی جنگ لڑ رہی ہے ۔

شاہپور، موٹرسائیکل سے گر کر 2نوجوان زخمی ، ہسپتال منتقل

شاہپورصدر:سرگودھا روڈ پر ٹریفک حادثے میں شاہپور کا بشیر احمد اور محمد کامران موٹر سائیکل سے گر کر شدید زخمی ہو گئے ….سرگودھا روڈ پر ٹریفک حادثے میں شاہپور کا بشیر احمد اور محمد کامران موٹر سائیکل سے گر کر شدید زخمی ہو گئے جنہیں تحصیل ہیڈ کوارٹر ہسپتال پہنچایا گیا جہاں ان کو طبی امداد دی گئی ۔

مقدمہ قتل کے ایک ملزم کو سزائے موت کا حکم ، 5بری

سرگودھا(سٹاف رپورٹر) ایڈیشنل ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن جج اسرار زادہ نے خالہ کو قتل کرنیوالے بھانجے کو سزائے موت اور دو لاکھ روپے معاوضہ کی سزا کا حکم سنا دیا جبکہ پانچ ملزمان کو شک کا فائدہ دے کر بری کر دیا ۔موضع سلکی کے انور حیات اور طاہرہ بتول نے پسند کی شادی کر لی تھی جس کے رنج پر طاہرہ بتول کو 10دسمبر 2014کو فائرنگ کر کے مسجد کی دہلیز پر قتل کر دیا گیا تھا جس کا مقدمہ مقتول کے شوہر انور حیات کی مدعیت میں عامر سہیل، صفدر حسین، تصور ، علی ، سبطین، عاشق کیخلاف درج کر کے پولیس نے چالان عدالت میں پیش کیا تھا۔ فریقین کے وکلا کے دلائل سننے کے بعد عدالت نے مقتولہ طاہرہ بتول کے حقیقی بھانجے عامر سہیل کو سزائے موت اوردو لاکھ معاوضہ کی سزا دی گئی جبکہ دیگر ملزمان کو شک کا فائدہ دیکر بری کر دیا گیا۔

سرگودھا یونیورسٹی کے طلبہ کا اعزاز

سرگودھا(سٹاف رپورٹر)گورنمنٹ پوسٹ گریجوایٹ کالج جڑانوالہ کے ادبی مقابلہ جات میں یونیورسٹی آف سرگودھا کے کہ طلبا و طالبات نے مجموعی طور پر 9پوزیشن حاصل کر ….گورنمنٹ پوسٹ گریجوایٹ کالج جڑانوالہ کے ادبی مقابلہ جات میں یونیورسٹی آف سرگودھا کے کہ طلبا و طالبات نے مجموعی طور پر 9پوزیشن حاصل کر کے میدان مار لیا ۔ اسلامی مذاکرہ میں یونیورسٹی لاء کالج کے طالب علم محمد ذوالقرنین نے پہلی پوزیشن حاصل کی جبکہ انگریزی مباحثہ کے مقابلہ میں شعبہ نفسیات کی طالبہ کائنات عروش اول رہیں۔ پنجابی ٹاکرہ کے مقابلہ میں حافظہ اقراء نے پہلی پوزیشن حاصل کی جبکہ اردو غزل ، اردو نظم اور پنجابی نظم کے مقابلہ میں محمد قمروش عاطر نے مجموعی طور پر دوسرا ، تیسرا اور حوصلہ افزائی کا انعام حاصل کیا۔ انجینئرنگ کالج کے طالب علم حافظ محمد زوہیب نے قرأت میں تیسری اور شعبہ اردو کے محمد شہباز نے نعت کے مقابلہ میں تیسری پوزیشن حاصل کی جبکہ سرگودھا میڈیکل کالج کے طالب علم محمد اویس نے پنجابی ٹاکرہ کے مقابلہ میں دوسری پوزیشن حاصل کی۔

 

About

View all posts by

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *