سرگودہا ڈویلپمنٹ اتھارٹی کے قیام کی منظوری

سرگودھا(سٹاف رپورٹر) وزیراعلیٰ پنجاب نے سرگودہا ڈویلپمنٹ اتھارٹی کے قیام کی منظوری دے دی جس کا باضابطہ اعلان وزیر اعلیٰ خود کرینگے ۔ انہوں نے انتظامیہ کودو ہفتے کے اندراندر ضروری کارروائی کرکے رپوٹ پیش کرنے کی ہدایت کردی ہے ۔اس سلسلہ میں گزشتہ روز ارکان اسمبلی اور ضلعی انتظامیہ کے افسران کا اہم اجلاس منعقد ہوا جس کی صدرت وفاقی پارلیمانی سیکریڑی چوہدری حامد حمید نے کی۔ اس موقع پربتایا گیا کہ ایس ڈی جی ایس پرو گرام 2016-17کے تحت ضلع سرگودہا کیلئے ایک ارب روپے کے فنڈز جاری کر دیئے گئے ہیں جس میں سے دس کروڑایم این ایز اور پانچ کروڑ ایم پی ایزکی طرف سے دی گئی سکیموں پر خرچ ہونگے ۔ اس پر وگرام کیلئے عوامی نمائندوں کی طرف سے 1156 سکیموں کی نشاندہی کی گئی ہے ۔ اجلاس میں محکموں کو جاری ترقیاتی سکیموں پر کام کی رفتار تیزکرنے کی ہدایت کی گئی۔ڈپٹی کمشنر لیاقت چٹھہ نے کہاکہ غیرمعیاری تعمیرات اور بوگس کام کرنیوالوں کیخلاف اینٹی کرپشن میں پرچے درج کیے جائینگے ۔ اجلاس میں امن عامہ کی صورتحال کے بارے میں ایس پی بلال افتخارنے بر یفنگ دیتے ہوئے بتایاکہ مزارات سمیت دیگر مذہبی عبادتگاہوں ،تعلیمی اداروں ، عدالتوں ،ججزاور میڈیا ہاؤسزکی سیکورٹی مزیدسخت کردی گئی ہے علاوہ ازیں سماج دشمن عناصرکے خلاف سر چ آپریشن بھرپورطریقہ سے جاری ہے ۔

ن لیگ کی حکومت چند ماہ کی مہمان ہے, تسنیم احمدقریشی

سرگودھا(سٹاف رپورٹر) ڈویژنل صدرپیپلز پارٹی تسنیم احمدقریشی نے کہا ہے کہ لیگی حکمران ٹولہ کی بداعمالیوں کی سزا پوری قوم بھگت رہی ہے۔ا گر صوبہ پنجاب میں بھی آپریشن ہوجاتا تودہشت گردی کے حالیہ وا قعات رونما نہ ہوتے ۔انہوں نے کہا کہ موجود ہ حکومت ا ب صرف چندماہ کی مہمان ہے ۔صر ف پاکستان پیپلزپارٹی ہی ملک اورقوم کو مسائل اور بحرانوں کی دلدل سے نکا لنے کی صلاحیت رکھتی ہے ۔

سیف سٹی پراجیکٹ، اضافی چیک پوسٹیں قائم کرنیکی تجویز

سرگودھا(سٹاف رپورٹر)سیف سٹی پراجیکٹ کے تحت شہر کے داخلی راستوں پر اضافی چیک پوسٹیں قائم کرنے کی تجویز زیر غور ہے ۔ ذرائع کے مطابق خوشاب روڈ پر جھال چکیاں، اجنالہ روڈ پر مٹھہ لک بائی پاس، فیصل آباد روڈ پر بائی پاس، لاہور روڈ پر انڈسٹریل اسٹیٹ، جھنگ روڈ پر 85جھال اور اسی طرح ضلع بھر کے مختلف داخلی راستوں پر پولیس چیک پوسٹیں قائم کرکے وہاں پر سی سی ٹی وی کیمرے نصب کرنے کی تجویز پر بھی غور کیا جا رہا ہے تاکہ شہر میں داخل ہونیوالے افراد پر نظر رکھی جاسکے ۔

بازاروں میں بجلی کے لٹکتے تار خوف کی علامت، تباہی کا خدشہ

سرگودھا(نامہ نگار)شہرکے مختلف بازاروں میں بجلی کے بے ترتیب لٹکتے ہو ئے تارکسی بھی وقت جانی و مالی نقصان کا سبب بن سکتے ہیں ۔ مختلف بازاروں میں شارٹ سرکٹ سے آگ لگنے کے واقعات پہلے بھی پیش آ چکے ہیں۔شہریوں کا کہنا ہے کہ انتظامیہ اور متعلقہ اداروں کیساتھ ساتھ تاجر بھی اس صورتحال کے ذمہ دار ہیں جن کی ڈنگ ٹپاؤ پالیسی نے حالات انتہائی گھمبیر کر دیئے ہیں۔ ضرورت ا س امر کی ہے کہ پہلی فرصت میں واپڈا حکا م اند رو ن شہر بے ترتیب پھیلے اور لٹکتے ہو ئے بجلی کے تارو ں کودرست کریں ۔

دہشتگردی کیخلاف حکومتی پالیسی پر نظر ثانی کی جائے ‘ ڈاکٹر عتیق

سرگودھا(سٹاف رپورٹر)جمعیت علمائے اسلام ف پنجاب کے صدر ڈاکٹر عتیق الرحمن نے کہا کہ دہشت گردی کے خاتمہ کے لئے حکومت کی سمت درست نہیں۔حکومت کو چاہیے کہ دہشت گردی کے خاتمہ کے لئے از سر نو پالیسی ترتیب دے جس میں مکمل اتفاق رائے ہونا چاہیے ۔سرگودھا میں سیاسی امور کمیٹی کے چیئر مین چوہدری عبدالستار گجر کی رہائش گاہ پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ حکومت اور اداروں کوچاہیے کہ عوام کے تحفظ کو یقینی بنائیں۔ وطن عزیز کی سا لمیت اور استحکام میں کوئی کوتاہی نہ کی جائے ۔انہوں نے کہا کہ جمعیت علمائے اسلام کی صد سالہ تقریبات آئندہ الیکشن کا رخ متعین کر دیں گی اور ہم آئندہ الیکشن میں بھر پور حصہ لیں گے انہوں نے کہا کہ مدارس دین کے قلعے اور علم کے سر چشمے ہیں ان کے خلاف بلا جواز کاروائی نہیں ہونی چاہیے ۔ ہم حکومت کے اتحادی ہی نہیں بلکہ ناقد بھی ہیں۔ آئینی ترامیم پر ہمارا موقف واضح ہے ہم ملک میں دینی تشخص قائم رکھنا چاہتے ہیں ۔

نیلی بتی، کالے شیشوں والی گاڑیوں کیخلاف کارروائی کی ہدایات

سرگودھا(سٹاف رپورٹر)آئی جی پنجاب پولیس نے سرگودھا سمیت ریجن بھر کے ڈی پی اوز کو ہدایت کی ہے کہ وہ اپنے اپنے اضلاع میں نیلی بتی والی اور کالے شیشے والی گاڑیوں کیخلاف سخت کاروائی عمل میں لائیںتاکہ ان گاڑیوں کی آڑ میں کوئی شر پسند اپنے مذموم مقاصد کی تکمیل نہ کرسکے اس کے علاوہ پریشر ہارن والی گاڑیوں کیخلاف بھی کاروائی کی ہدایت کی گئی ہے ۔

About

View all posts by

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *