ڈپٹی کمشنر کادورہ ڈسٹرکٹ جیل، سکیورٹی و دیگر امور کا جائزہ

سرگودھا(سٹاف رپورٹر) ڈپٹی کمشنر لیاقت علی چٹھہ نے ڈسٹرکٹ جیل میں سیکورٹی کے فول پروف انتظامات کی ضرورت پر زور دیتے ہوئے ہدایت کی ہے کہ جیل میں اسلحہ ، منشیات،موبائل فون لے جانے کی ہر گز اجازت نہ دی جائے او رجیل میں اسیران کی تعلیم وتربیت کیلئے خصوصی انتظامات کو یقینی بنایا جائے ۔وہ ڈسٹرکٹ جیل سرگودہا کا دورہ کر رہے تھے ۔ اس موقع پر سپرنٹنڈنٹ ڈسٹرکٹ جیل چوہدری عبدالغفور انجم او رڈپٹی سپرنٹنڈ نٹ عبدالوحید خان بھی ان کے ہمراہ تھے ۔ ڈپٹی کمشنر نے جیل میں ہسپتال کے معائنہ کے علاوہ کچن ، کھانے کا معیار او رمقدار کے علاوہ صفائی کی صورتحال سمیت جیل میں خواتین او ربچوں کے وارڈ کے علاوہ دیگر شعبوں کا بھی جائزہ لیا۔ اس موقع پر انہوں نے قیدیوں سے ان کے مسائل بھی دریافت کئے ۔

ذوالفقار حمید کا ڈی پی او آفس میں تعمیراتی کاموں کا معائنہ

سرگودھا(سٹاف رپورٹر) ریجنل پولیس آفیسر ذوالفقار حمید نے ڈی پی او آفس کا دورہ کیا اور وہاں پرایس پی انوسٹی گیشن کے زیر تعمیر دفتر کا معائنہ کیا ۔آر پی او نے بلڈنگ کے افسران اور ٹھیکیدار کو سختی سے ہدایت کی کہ معیاری میٹریل استعمال اور کام کو بروقت مکمل کیا جائے ۔ آر پی او نے ڈی پی او آفس کے کمیٹی روم کی تزئین و آرائش کو بھی چیک کیا نیز پولیس آفیسر ریسٹ ہاوئس اور پولیس ہسپتال کے زیر تعمیر کام کاجائزہ لیا ۔ آر پی او ذوالفقار حمید نے تھانہ صدر کی حدود میں تعمیر ہونے والے اصطبل کے جاری کام کا بھی جائزہ لیا اور محکمہ بلڈنگ کے افسران اور ٹھیکیدار کو منصوبے کے حوالے سے ہدایات جاری کیں۔

انبالہ مسلم گرلز سکول اقبال کالونی میں فن فیئر کا انعقاد

سرگودھا (سٹاف رپورٹر) انبالہ مسلم ماڈل گرلز ہائی سکول اقبال کالونی میں گزشتہ روز فن فیئر کا انعقاد کیا گیا جسکی مہمان خصوصی سوشل ویلفیئر آفیسر نادیہ مغل شاہ تھیںجبکہ پرنسپل ڈان گرائمر سکول فوزیہ افتخار، محمد معظم اور ملک مریم شبیر نے خصوصی شرکت کی۔ فن فیئر میں بچوں کی تفریح کیلئے مختلف جھولے ، کھانے پینے کے سٹالز لگائے گئے تھے ۔ پرنسپل مسز ریحانہ ساجد نے مہمانوں کو سکول کی کارکردگی بارے آگاہ کیا۔

کمشنر کی سٹرس ریسرچ انسٹیٹیوٹ آمد، ڈائریکٹر نے بریفنگ دی

سرگودھا(سٹاف رپورٹر) کمشنر سرگودہا ڈویژن ندیم محبوب نے سٹرس ریسرچ انسٹی ٹیوٹ رسالہ 5 کادورہ کیا ۔ اس موقع پر ان کے ساتھ ڈائریکٹر ایگریکلچرسرگودہا ڈویژن رمضان خان نیازی، ڈائریکٹر سٹرس ریسرچ انسٹی ٹیوٹ محمد نواز خان میکن بھی موجود تھے ۔ کمشنرنے انسٹی ٹیوٹ کے مختلف یونٹس،لیبارٹریز ،سٹورز اور سروس ہاؤسز بھی دیکھے۔ انہوں نے سروس ہاؤسز او رانسٹی ٹیوٹ کی نرسری میں تیارہونے والے پودوں کی خصوصیات او رپیداواری صلاحیت کے بارے میں معلومات حاصل کیں۔ قبل ازیں ڈائریکٹر سٹریس ریسرچ انسٹی ٹیوٹ کی طرف سے انہیں بریفنگ بھی دی گئی ۔

دہشتگردوں کی سازشیں متحد ہوکر ناکام بناناہونگی‘محسن شاہنواز

جھاوریاں: وفاقی پارلیمانی سیکرٹری اطلاعات و نشریات محسن شاہ نواز رانجھا نے کہا ہے کہ دشمنوں کی سازشیں متحد ہوکر ناکام بنانا ہونگی‘ دہشتگردوں کی کارروائی ہمارے عزم کو متزلزل نہیں کرسکتی۔ دہشت گردی کے واقعات میں جاں بحق افراد پوری قوم کے ہیرو ہیں ۔قصبہ ماڑی لک میں 6 کروڑ کی لاگت سے سوئی گیس پائپ لائن بچھانے کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ حلقہ کے 50 سے زائد دیہاتوں کو سوئی گیس کی فراہمی کیلئے کام تیزی سے جاری ہے جبکہ حلقہ میں چاروں طرف سڑکوں کا جال بچھا دیا گیا ہے ۔متعدد سکولوں کی اپ گریڈیشن سمیت دیگر منصوبے تکمیل کی جانب گامزن ہیں ۔اس موقع پر ایم پی اے مہر غلام دستگیر لک‘ آصف یار ‘ چوہدری قیصر ‘ محمد شیر اورامان اﷲنے بھی خطاب کیا۔

نوسربازی کی وارداتوں کا سلسلہ تھم نہ سکا شہری 53لاکھ روپے سے محروم

سرگودھا(سٹی رپورٹر) پراپرٹی دلوانے ،بیرون ملک بھجوانے اورمشترکہ کاروبار میں منافع کا لالچ دیکر 5شہریوں کو جمع پونجی سے محروم کر دیا گیا۔ پولیس کے مطابق بلاک نمبر5کی کنیز فاطمہ سے احمد نے 15 لاکھ روپے ،گوجرہ کے احمد سے سکندر نے 13لاکھ روپے ،کلیار ٹاؤن کے ناصر سے امجد نے مبینہ طور پرایک لاکھ روپے ،ظفر کالونی کے صدر الحسن سے اسلم نے آٹھ لاکھ روپے ،لاہور کے جابر سے عمران اور عرفان نے 18لاکھ روپے کی رقوم ہتھیا لیں جس پر پولیس نے ملزمان کیخلاف مقدمات درج کر لئے ۔

انتظامیہ گیس اور پٹرولیم کی غیر قانونی فروخت روکنے میں بری طرح نا کام

سرگودھا(سٹی رپورٹر) ریجن بھر میں گیس اورپیٹرولیم مصنوعات کی کھلے عام غیر قانونی فروخت کا سلسلہ بدستور جاری ہے ۔حکومتی گائیڈ لائن پر ناقص عملدرآمد پر حکام نے تشویش کا اظہار کیا ہے ۔سیکشن آفیسر کامرس اینڈ انڈسٹریز ڈیپارٹمنٹ پنجاب کی طرف سے چاروں اضلاع کی سول ایڈمنسٹریشن اور پولیس کو جاری مراسلہ میں بتایا گیا تھا کہ سپریم کورٹ کی ڈائریکشن کے مطابق اس گھناؤنے کاروبار میں ملوث افراد کے خلاف در ج ہونیوالے مقدمات میں سول ڈیفنس رولز 1951، ایکسپلوزو ایکٹ1984،پاکستان پیٹرولیم رولز1937 کی دفعات بھی شامل کی جائیں مگر ان ہدایات پر کسی قسم کا عملدرآمد سامنے نہیں آیا اورسابقہ قابل ضمانت دفعات کے تحت ہی مقدمات درج کیے جا رہے ہیں جس کے باعث معمول کی کارروائیوں کے مثبت نتائج موصول نہیں ہو رہے اورمانیٹرنگ کے دوران یہ بات سامنے آئی ہے کہ ایک ،ایک شخص کے خلاف دو یا تین سے زائد مقدمات درج ہونے کے باوجود معمولی جرمانوں اور ضمانتوں کے بعد دوبارہ سرگرم عمل ہے اور یہی وجہ ہے کہ حادثات معمول ہیں۔ صرف ضلع سرگودھا میں گزشتہ 10ماہ کے دوران 7حادثات ہو چکے ہیں۔مراسلہ میں ڈپٹی کمشنر ز اور ڈی پی اوز کو حکومتی گائیڈ لائن پر سختی سے عملدرآمد کروانے کی ہدایت کی گئی ہے ۔

سٹی پیکیج کے تحت 45 ترقیاتی منضوبوں کی ابتدائی منظوری

سرگودھا(سٹی رپورٹر) انتظامیہ نے سٹی پیکیج کے تحت 45ترقیاتی سکیموں کی ابتدائی منظوری دیتے ہوئے حکومت سے فنڈز جاری کرنے کی استدعا کر دی ۔ ذرائع کے مطابق حکومت نے سرگودھاکے لئے سٹی پیکیج کے تحت 20کروڑ روپے کی گرانٹ مختص کرتے ہوئے پانچ کروڑ جاری کر دیئے تھے جس پر انتظامیہ نے ممبران اسمبلی کی مشاورت سے دس کروڑ کی لاگت سے صوبائی اسمبلی کے حلقہ 33میں 22 ترقیاتی سکیموں اور دس کروڑ سے پی پی 34میں 23 ترقیاتی سکیموں کی ابتدائی منظوری دیتے ہوئے متعلقہ سرکاری محکموں کو ان سکیموں پر جلد از جلد کام شروع کروانے کے لئے فائل ورک ہر اعتبار سے مکمل کرنے کی ہدایت کر دی جبکہ انتظامیہ کی طرف سے صوبائی حکومت سے فنڈز جاری کرنے کے لئے تحریری استدعا بھی کی گئی ہے ۔ توقع ہے کہ ان سکیموں پر آئندہ ماہ سے کام شروع ہو جائے گا۔

موٹر سائیکلوں میں خوفناک تصادم، شہری جاں بحق، 2 افراد زخمی

ساہیوال،سر گودہا:عثمان اڈا نہنگ کے قریب پہنچا تو سامنے سے آتی موٹر سائیکل سے ٹکر ہو گئی، موقع پر ہی دم توڑا،سعد اور خالد ہسپتال منتقلاڈا نہنگ کے نزدیک 2 موٹر سائیکلوں میں ٹکر کے نتیجے میں ایک شخص جاں بحق ،دو شدید زخمی ہو گئے ۔عثمان کچا مجوکہ سے موٹر سائیکل پر سوار ہو کر آرہا تھا کہ اڈا نہنگ کے نزدیکاس کی موٹر سائیکل سامنے سے آتی ہوئی موٹر سائیکل سے ٹکراگئی جس کے نتیجے میں عثمان موقع پر دم توڑ گیا جبکہ سعداﷲ اور خالد شدید زخمی ہو گئے ، زخمیوں کو طبی امداد کی فراہمی کیلئے ہسپتال منتقل کر دیا گیا۔

ضلع کونسل کا ششماہی بجٹ کل پیش کیاجائیگا‘تیاریاں مکمل

سرگودھا(سٹی رپورٹر) ضلع کونسل کاپہلا بجٹ کل پیش کیا جائے گا جس کی تیاریہاں مکمل کر لی گئی ہیں ۔ ذرائع کے مطابق مجموعی طور پر 27کروڑ روپے کا یہ بجٹ مالی سال کی رواں ششماہی کیلئے ہنگامی بنیادوں پر تیار کیا گیا ہے جس میں ترقیاتی کاموں کیلئے 5 کروڑ روپے جبکہ یکم جنوری سے 30جون 2017 تک ملازمین کی تنخواہوں، ملازمین کی پنشن اوردیگر غیر ترقیاتی اخراجات پورا کرنے کیلئے مجموعی طور پر 15کروڑ روپے سے زائد کے فنڈزرکھے گئے ہیں۔ بجٹ میں منتھلی جائیداد فیس، لائسنس فیس، پرچی فیس، ہاؤسنگ کالونی فیس، لوکل ریٹ اور دیگر ٹیکسز کی آمدن کا اندازہ 8کروڑ روپے جبکہ 15کروڑ سے زائدکی خصوصی گرانٹ حکومت سے ملنے کی متوقع ہے۔چیئر مین ضلع کونسل عاصم میکن نے کہا ہے کہ ہم اپنے وسائل کے اندر رہتے ہوئے ضلعی حدود میں درپیش مسائل حل کرنے اور عوام کو سہولیات فراہم کرنے کیلئے بھرپور کوشش کرینگے۔ عوام یہ محسوس کرینگے کہ بلدیاتی نظام کی بحالی سے انکی زندگیاں تبدیل ہوئی ہیں۔

ہلال احمر ہسپتال میں گائنی کے مریضوں کیلئے پیکیج منظور

سرگودھا(سٹاف رپورٹر) چیئرمین انجمن ہلال احمر کمیٹی ڈی سی لیاقت علی چٹھہ نے کہا ہے کہ ہلال احمر ہسپتال میں مریضوں کے علاج معالجے کی بہتر سہولیات کی فراہمی کو یقینی بنایا جارہاہے تاکہ لوگ سستے اور معیاری علاج سے استفادہ کر سکیں نیز ہسپتال کے ذرائع آ مدنی میں اضافے کیلئے بھی اقدامات کئے جارہے ہیں ۔وہ آج انجمن ہلا ل احمر کمیٹی کے اجلا س کی صدار ت کر رہے تھے ۔ اجلاس میں گائنی کے مریضوں کے علاج معالجہ کیلئے 11ہزار روپے کے پیکیج کی منظوری دی گئی جس میں ادویات بھی شامل ہو ں گی۔

About

View all posts by

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *