نجی سکولوں کے مسائل ترجیحی بنیادوں پر حل کرینگے ،اسلم نوید

پرائیویٹ سکولز ایسوسی ایشن کے عہدیداروں کی تقریب حلف برداری سے میئر کا خطاب

سرگودھا(سٹاف رپورٹر)حکومت فروغ تعلیم کے لیے پرائیویٹ شعبہ کی خدمات کا بھر پور اعتراف کرتی ہے ۔ پرائیویٹ سکولوں کی رجسٹریشن سمیت مسائل ترجیحی بنیادوں پر حل کیے جائیں گے ۔ ان خیالات کا اظہار مئیر کارپوریشن ملک اسلم نوید اور سی ای او ایجوکیشن رانا اظہر علی خان نے پرائیویٹ سکولز مینجمنٹ ایسوسی ایشن کے نو منتخب عہدیداروں کی تقریب حلف برداری سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔ اس موقع پر ڈسٹرکٹ ا ٓفیسر سیکنڈری چوہدری اﷲ رکھا، صدر ڈسٹرکٹ بار راؤ فضل الرحمان، سردار آصف، مرزا محمد اختر ، میاں اظہار الحق ، سید اعجاز کاظمی ، عرفان اکبر چوہدری نو منتخب صدر سید امجد نقوی ، کنور قربان طاہر ، وارث ندیم وڑائچ ،شیراز کامران سمیت دیگر مقررین نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ لاکھوں روپے ٹیکس ادا کرنے کے باوجود پرائیویٹ شعبہ متعدد مسائل کا شکار ہے ۔ حلف اٹھانے والے عہدیداران میں سیدامجد نقوی، بشریٰ اعوان، عتیق الرحمن، انور گوندل، عمران حسن، عبید اﷲ، چوہدری نصیر گجر شفقت اﷲ جبکہ بورڈ آ ف ڈائریکٹر ز میں چیئرمین مرزا محمد اختر وائس چیئرمین سردار آصف ، ممبران رانا شہزاد انور ، خالد وڑائچ ، ملک احمد شیر ، خالق سعید ، عبدالحمید گورسی، مدثر علی، جاوید کھوکھر، ملک ریاض اور زاہد رسول شامل تھے ۔

سکولوں میں عارضی تعیناتیاں روکنے کے احکامات,داخلہ 25 فیصد بڑھانے کا ہدف

اساتذہ شرح خواندگی اور معیار تعلیم میں بہتری لائیں ، سکول کونسلز کے اجلاس باقاعدگی سے بلائے جائیں ،ڈپٹی کمشنر کا سلانوالی میں تعلیمی اداروں کادورہ،لینڈ ریکارڈ سنٹر، رجسٹری اور ڈومیسائل برانچ کا معائنہ بھی کیا

سرگودھا(سٹاف رپورٹر)ڈپٹی کمشنر لیاقت علی چٹھہ نے ضلع بھر کے سرکاری سکولوں میں عارضی پوسٹنگ کی پریکٹس فوری طو رپر ختم کرنے کے احکامات جاری کرتے ہوئے محکمہ تعلیم کو نئے تعلیمی سال میں کچی کلاس میں کم از کم 25فیصد زیادہ بچوں کے داخلہ کا ٹارگٹ دے دیا ۔ وہ گزشتہ روز تحصیل سلانوالی میں مختلف تعلیمی اداروں کادورہ کررہے تھے ۔ اس دوران ڈی ا یم او فاروق حیدر عزیز ، اسسٹنٹ کمشنر سلانوالی شمائلہ منظور ، چیف ایگزیکٹو آفیسر ایجوکیشن رانااظہر علی خان،سی ای او ہیلتھ ڈاکٹر نصر ت ریاض اور چیئرمین میونسپل کمیٹی سلانوالی ملک ارشد کھوکھر بھی انکے ساتھ تھے ۔ ڈپٹی کمشنر نے تعلیمی اداروں کے سربراہوں او راساتذہ کرام پر زور دیا کہ وہ معمار ان قوم کے روشن مستقبل کیلئے سخت محنت کریں تاکہ معیار تعلیم کے ساتھ ساتھ شرح خواندگی میں اضافے کاخواب شرمندہ تعبیر ہو سکے ۔ڈپٹی کمشنر نے سکول کونسلز کے اجلاس ماہانہ بنیادوں پر باقاعدگی سے بلانے او رفنڈز کاا ستعمال انتہائی احتیاط سے کرنے کی ضرورت پربھی زور دیا ۔ ڈپٹی کمشنر نے تحصیل آفس سلانوالی میں اراضی ریکارڈ سنٹر،رجسٹری برانچ اور ڈومیسائل برانچ کے معائنہ کے علاوہ اسسٹنٹ کمشنر کے دفتر میں ایک اجلاس کی صدارت بھی کی ۔ انہوں نے سلانوالی میں و ڈن ہینڈی کرافٹس کیلئے 21کنال اراضی پر مشتمل ایکسپو سنٹر کیلئے مجوزہ جگہ کا بھی معائنہ کیا ۔

سیوریج سسٹم ناپید,جابجا گندگی کے ڈھیر,جوہر کالونی میں زندگی وبال بن گئی

دو گروپوں کی سیا سی لڑائی علاقائی ترقی میں رکاوٹ بن گئی، عوامی احتجاج بھی بے سود ، ڈپٹی کمشنر مسائل سے نجات دلائیں ، اہل علاقہ

سرگودھا(سٹاف رپورٹر) ارباب اختیار کی عدم توجہی کے باعث جوہر کالونی میں سیوریج سسٹم تباہ ہو کر رہ گیا جس کے نتیجے میں سینکڑوں مکین کئی سالوں سے مسائل کا شکا ر ہیں ۔ ذرائع کے مطابق سیا سی چوہدراہٹ کی لڑائی کا خمیازہ اہل علاقہ کو بھگتنا پڑ رہا ہے ۔ مشرف دور میں یہاں کچھ ترقیاتی کام ہو ئے اس کے بعد مختلف انتخابات کے موقع پر قائدین اہل علاقہ کے ساتھ دلفریب وعدے تو کرتے ہیں مگر حالات میں کو ئی بہتری نہیں آ سکی ۔ سڑکیں گڑھوں کا روپ دھار چکیں جبکہ گلیاں جوہڑ کا منظر پیش کررہی ہیں ۔ عوامی حلقوں کی طرف سے کئی بار احتجاج کے باوجود کسی کے کان پر جوں تک نہیں رینگتی ۔اہل علاقہ نے ڈپٹی کمشنر سے مطالبہ کیا ہے کہ کالونی کا دورہ کریں اور مسائل کا خود مشاہدہ کرکے ان کو حل کرنے کے لئے مناسب احکامات جا ری کئے جائیں ۔

عوام کرپٹ حکمرانوں کے خلاف سڑکوں پر نکلیں،محمد شفیق

بھلوال: جماعت اسلامی یوتھ ونگ کے صدر محمد شفیق نے کہا کہ حکو مت نے عوام کو زندہ درگو کرنے کا تہیہ کیا ہوا ہےجماعت اسلامی یوتھ ونگ کے صدر محمد شفیق نے کہا کہ حکو مت نے عوام کو زندہ درگو کرنے کا تہیہ کیا ہوا ہے ۔پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ عوام پر ظلم ہے ۔ ہر طرف بھوک نے ڈیڑے ڈا ل رکھے ہیں ۔ حکمرا ن ٹولہ سب ا چھا ہے کی رپورٹ دے رہا ہے۔

مدارس امن کے گہوارے اور آئین کے محافظ ہیں ، الیاس گھمن

سرگودھا(سٹاف رپورٹر) عالمی اتحاد اہل السنت والجماعت کے زیر اہتمام سالانہ طلباء کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے مولانا محمد الیاس گھمن نے کہا کہ طلباء ملک و ملت کا قیمتی سرمایہ ہیں ،ملکی تعمیر و ترقی کا دارومدار انہی پر ہے ۔ انہوں نے کہا کہ ہم عصری علوم سے دنیا میں ترقی کر سکتے ہیں اور دینی علوم کی بدولت اخروی ابدی نجات کے حقدار بن سکتے ہیں ۔انہوںں نے کہا کہ مدارس اسلامیہ امن کے گہوارے ہیں جہاں والدین کا مقام ومرتبہ ، خاندانی زندگی ،لوگوں سے حسن سلوک ، تعلیم و تربیت ،نادار اور مفلس عوام کی کفالت ، دکھی اور پریشان انسانیت کی دلجوئی ، ایثار وقربانی اور جانثاری کا درس دیا جاتا ہے ۔

مچھروں کی بھرمار، بیماریاں پھیلنے لگیں

سرگودھا(نامہ نگار)سردی کی شدت میں کمی کیساتھ ہی شہر میں مچھروں کی بھرمار سے مہلک بیماریاں ایک بار پھر سر اٹھانے لگی ہیں۔ شہریوں کا کہنا ہےسردی کی شدت میں کمی کیساتھ ہی شہر میں مچھروں کی بھرمار سے مہلک بیماریاں ایک بار پھر سر اٹھانے لگی ہیں۔ شہریوں کا کہنا ہے کہ ناکارہ سیوریج اور گندگی کے ڈھیروں کے باعث شہر بھر میں مچھروں کی افزائش عروج پر ہے ۔ شہر میں فوری طور پر مچھروں کو تلف کرنے کیلئے سپرے کا آغاز کیا جائے ۔

ساہیوال،تلخ کلامی کی رنجش پر فائرنگ کرکے مخالف کو قتل کر ڈالا

ساہیوال/سر گودہا:موضع منگو والی میں تلخ کلامی پر فائرنگ کر کے ایک شخص کو قتل کر دیا گیا۔منگو والی کے امان اﷲ بھٹی کا اپنے مخالفین سے جھگڑا ہواتھا جس کے رنج میں مخالفین نے امان اللہ پر اس وقت فائرنگ کر دی جب وہ اپنے ڈیرے پر بیٹھا ہوا تھا۔ فائرنگ کی زد میں آکر وہ موقع پر ہی جان کی بازی ہار گیا جبکہ مخالفین فرار ہوگئے ۔ پولیس نے نعش قبضہ میں لیے کر پوسٹ ماٹم کے لیے بھجوا دی۔

ڈمپر کی مو ٹر سا ئیکل کو ٹکر ،خا تون جا ں بحق، 2 افراد زخمی

پل گیا رہ:تیز رفتار ڈمپر کی مو ٹر سا ئیکل کو ٹکر ،خا تون جا ں بحق،دو افراد شدید زخمی ہو گئے ۔فیصل آباد روڈ پر آسیا نوالہ کے قریب تیز رفتا ر ڈمپر نے مو ٹر سا ئیکل کو رو نڈ ڈالا جس کے نتیجہ میں صا حب بی بی زوجہ محمد ریا ض مو قع پر ہی جاں بحق ہو گئی ،جبکہ نظا م بی بی زو جہ اﷲ یار اور شبیر شدید زخمی ہو گئے جنہیں طبی امداد کے لیے ڈسٹر کٹ ہیڈ کوارٹر ہسپتال پہنچا دیا گیا ۔ڈمپر ڈرا ئیور موقع سے فرار ہو گیا ۔

About

View all posts by

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *